reede, 10. november 2006

Express Post, vahetage tegevusala!

Meelil oli üleeile halb päev. Ma nimelt helistasin taaskord Express Posti klienditeenindusse ja tema juhtus vastu võtma.
Olles aastaid olnud Eesti Ekspressi tänulik tellija, olin sunnitud nüüd tellimuse lõpetama. Sest Express Post ei suuda arvet pidada, millal mul üks tellimus lõppeb ja teine algab ja loomulikult ei oska nad arvutada muudmoodi, kui enda kasuks.
Lühidalt veelkord (teades, et nad i g a k s j u h u k s käivad mu veebikut lugemas, kas jälle midagi nende kohta kirjutatud on - täna on siis õnnepäev!) : augustis laekus mu meilikasti teade, et kohe lõppeb Ekspressi tellimus, ja ehkki mul enda arust see oleks justkui kestma pidanud veel pea aasta, võtsin infot tõsiselt ja vormistasin uue tellimuse.
Loomulikult oleksin pidanud enne pangast otsekorralduslepinguid tsekkima, et kas äkki ma tõesti mäletan õigesti, aga läks teistipidi. Kontrollisin umbes kaks päeva hiljem, selgus tõsiasi, et vana tellimus kestab veel, helistasin Express Posti, kus lubati mu uus tellimus olemasolevale sappa haakida- Eesti Päevalehe puhul on see süsteem täitsa toiminud.
Kuu aega hiljem (umbes), ühel kaunil neljapäeval oli mu postkastis kaks Ekspressi.
Helistasin EP-sse, seal lubati asi korda ajada, segadus olla tekkinud aadressi erikujulisuse tõttu.
Raha, mis teise tellimuse eest pangaarvelt maha võeti, lubati jätta ettemaksuks. Topelttellimus lubati tühistada.
Järgmisel nädalal saabus üks Ekspress.
Uue kuu alguses võeti mõlema tellimuse eest uuesti raha.
EP lubas asja korda ajada.
Nimedega olla segadus.
Peatasin topelttellimuse käsitsi.
Järgmise kuu alguses võeti veelkord raha, ehkki mul justkui oli ettemaks.
Helistasin ja Meeli võttis vastu.
Kõik, mida ta suutis välja mõelda, oli: "Ega meie ei kanna Ekspressi laiali, see on Eesti Posti süü."
Ja kui ma ütlesin seepeale, et raha võtab ju selle eest Express Post, siis ei osanud ta enam suurt midagi öelda. Ja ma ei lasknud ka. Silme ees läks mustaks.
Mida kuradit ma pean tegema?
Kohtusse minema?
Ei ole aega selleks, ausalt. Ja närve ei ole ammugi. Lõpetasin Ekspressi tellimuse. Ühtlasi lõpetasin ka kõik ülejäänud otsekorraldused; nii, igaks juhuks. Maalehe jätsin, selle kohta teab meie kohalik postkontor, et me oleme veendunud lugejad ja suudab hallata.
Aga ma ei imestaks, kui EP võtaks järgmine kuu EE eest raha Maalehe otsekorraldustellimuse kaudu, summad on peaaegu samad.

Express Post, mai äss, mõelge tegevusvaldkonna vahetamisele. Maksevõlgnikega tegelemine või sünnitusabi või kiirtoitlustamine...
Ja personal olgu selline, kes minusuguse telefonikõne peale nutma ei hakkaks ega ülemustele kaebama ei jookseks. Oma õigusi ajan ma endiselt kõva häälega taga. Ka edaspidi.

Kommentaare ei ole:

Täitsa vanad asjad