Ehkki on meelevaldne pista ühte patta NO 'Nafta!', Krahli 'Võluflööt' ja Linnateatri veel tulemata 'Genoom', siis ometigi on neis kolmes mingi tabatav ühisnimetaja- olulisus, päevakajalisus, nafta, püsimajäämise müsteerium - igaüks võib seda loetelu vastavalt oma rikutuse astmele jätkata :) Seda, kas tegu on suure kunsti, totaalse teatri, sotsiaalse teatri, teistmoodi teatri, dokkteatri, missiooniteatri või veel millegi kahekümne viiendaga, me tegelikult ju ei tea, miska siingi võib iga vaataja asjale anda oma nime. Igal juhul on tegu eesti teatriga, kus tegutsevad pofid, kes- no mulle tõesti näib- tunnevad tehtavast väga rõõmu.
Tagantjärele mõeldes väga hästi lahendatud, ei mingit ülepaisutust, vajalikud mõttepausid, ilmekad vahendid...
Ansamblimäng suhteliselt sujus, et mitte öelda, oli ju tore. (Mis sõna see 'tore' küll on, mis ta tähendab, mhah? Tore päev?! Tore inimene? Tore väljendusoskus...)
Laulmine sujus kah; lauldi täpselt nii, nagu läbimängul käinud režissöör ütles: 'nagu igaüks meist'. Kui kõrval istunud Liina Vahtrik poleks koguaeg nii ennastunustavalt naerda itsitanud ja lausa naerda röökinud, siis ehk ei olekski n i i naljakas olnud...
Kestvad ovatsioonid Juhan Ulfsakile tõeliselt mehise Mozarti-käsitluse eest.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar