Eelmisele sissekandele lisaks- tegin mitme kuu jagu pangakontolt väljavõtteid ja vaatasin, kuidas käituvad kalli kliendiga teised tanklad.
Paldiski mnt. Uno X-s olen tankinud maikuus. Nemad on broneerinud 900 krooni, millest ülejäänud summa on laekunud mu kontole e n n e kui 900 on maha läinud.
Kose Risti Aleksela on broneerinud 800 krooni, ülejääv summa on tagasi kantud pärast debiteerimist.
Küsimus ei ole minu rahakoti sisus või pangakonto seisus. Küsimus on põhimõttes- ma olen nõus maksma ainult ja ainult! mulle osutatud teenuse eest.
Kütusemüüjad võivad end õigustada sajal erineval moel. Fakt, et Neste võttis 3000 krooni minult luba küsimata ja hoidis seda mingi aja mu kontol kinni, sellest ei muutu.
Mida teeb vanaisa, kellel pole sularaha parasjagu võtta, teel pole ühtegi tanklat peale automaatsete, aga tal oleks koju jõudmiseks siiski 10 liitrit kütust vaja tankida??? Kus ta võtab selle raha? Kas siis, kui pangakaardil on olemas see 145 krooni, et tankida 10 l kütust... või ka 200 krooni (sel juhul jääb 50 kr alles, eks), ei saagi vanaisa tankida?
Palun selgitage, miks see süsteem nii üles on ehitatud? Võrdne kohtlemine? Että mismoodi????
Jutt sellest, et igas automaattanklas on kirjas telefoninumber millele helistada, kui probleemid tekivad, on lapsejutt.
a) olen proovinud, õhtul hilja ei vasta seal keegi
b) kui on vastanud, siis pole abi saanud (korda 2, Neste)
c) kesse kurat MAKSAB KINNI mu jamade lahendamisele kulutatud aja ja telefonikõned?
Tahaks väga halvasti öelda. Veel üks ajujabur süsteem. Elagu see ja teine!
Silt "Tee nagu Express Post" kahe viimase sissekande juures on sellepärast, et seoses Eesti Ekspressi sinisilmse tellimisega kaks kuud tagasi on ilmnenud analoogsed probleemid nagu eelmistel kordadel... aga küll ma jõuan kord nendeni ka. Kui jaksan. Lootus jäägu neile, et ei jaksa, ei viitsi, ei taha. Kõrini on idiootidest.
3 kommentaari:
Kliendil on alati alternatiiv tankida "täisteenindusega" tanklas. On olemas väga palju erinevaid võimalusi kuidas kujundada klient - teenusepakkuja rahalisi suhteid, ei saa öelda et üks maksustamisviis oleks teisest "parem" või "õiglasem".
p.s. neste kliendikaardi omanikke broneerimise mure vist ei vaeva?
õiglane oleks sõita hobusega, sittuda kompostihunnikusse ja kasvatada ise oma lehm ja porgand.
ja hoiame aga lõuad koos, sest mine sa tea... pärast veel hakkavad lööma.
eks ole seitsesada aastat õndsat orjapõlve vajutanud oma pitseri.
topime rahakotti järjekordse kliendikaardi (nad juba pakuvad seda kisa peale), naeratame ja... unustame kogu asja. püsiklienti ju ei koti.
mind kotib. isegi kliendina. kui keegi ütleks mulle poes, kus ma leiba ostan, et teate, leib maksab küll 15 krooni, aga me peame broneerima teie kontolt 250 krooni, et olla kindlad, te ikka jaksate maksta- mhah? on normaalne vä?
on õiglane vä?
on parem vä?
lambakari ruulib täiega. ja n e m a d teavad seda.
Jätan kommentaari ka siia alla. Mul on edukalt õnnestunud tankida ka kaardiga ka siis, kui seal on näiteks 600 krooni peal. Ilmselt tehakse broneering vastavalt sellele, kui palju raha sul kontol on ja näiteks 150 krooni puhul tehakse ja broneering 150-le kroonile ning rohkema eest kütust ei anta. Kui tankimine on sooritatud, siis võetaks raha maha ja broneering tühistatkse. Sinu puhul läks midagi valesti ja broneeringut kohe ei tühistatud, aga see ei tähenda, et Neste oleks saanud vahepeal sinu raha kasutada.
Postita kommentaar