Ja nagu loen alljärgnevast vastusest, siis
- nemad ei tea midagi- ei seda, millise summa eest klient tankima hakkab ega seda, palju seal arvel raha on (ja see pole minu arust nende asigi!)
-broneeringu teeb pank (antud juhul siis Sampo) ja summad on pankadel erinevad ning sõltuvad kokkuleppest (kelle kokkuleppest? kellest sõltumatult?)
Seda, et tankimisel pank "prooviks" broneerida summat suuremast väiksemaks (100 kroonini nagu keegi kommentaaris kirjutas), ma ei usu. Enne seda saabub teade: "Teie kontol ei ole tankimiseks piisavalt raha".
Tädi Maalile ja poolteise Tuiksoo-jope sihtrühmale mõtlesin välja lahenduse: kui teie kontol pole piisavalt raha, et tankida oma autot automaattanklas, siis võtke ometi SMS-laenu! Mis te veel ootate, TEIE oletegi ju sihtrühm (viide Taavi Rõivase arvamusele ÄP-s, kus ta "usub, et Äripäeva lugeja ei ole SMS-laenuga kunagi kokku puutunud")!
Ja nendele, kes soovitavad tädi Maalil ja onu Juliusel oma sajakroonisega minna tavalisse külatanklasse, sest "seda nad ju nagunii teevad"-
Tädi Maali ja onu Julius
- on tõenäoliselt õppinud kasutama nii pangakaarti, mobiiltelefoni kui mõni neist ka lauaarvutit ja automaatkäigukasti. Ei maksa alahinnata inimese elukestvat õpivõimet!
- on samaväärsed inimesed kui meie teiega. Neid ei saa kohustada tankima oma autot kahtlases külabensukas.
- on puhtad ja armsad inimesed, kes usuvad sellesse vabariiki ja on mõtlemisvõimelised. Tihti meist võimekamadki.
Leidsime blogist Nestes tekkinud probleemi ja saadame omapoolse selgituse.
Automaattanklas maksmisel pole teada kui suure summa eest klient tankima hakkab ning kas tema arvel on selleks piisavalt raha. Seetõttu on vajalik broneeringu tegemine. Broneeringu teostab pank, Neste seda teha ei saa.
Broneeritavad summad on pankade lõikes erinevad, summa suurus sõltub kokkuleppest konkreetse pangaga. Kui kaardil on vähem raha, broneeritakse olemasolev summa, vastasel korral ei õnnestuks kliendil üldse tankida.
Üleliigselt broneeritud summa vabastatakse reeglina vahetult pärast tankimist. Broneeringu vabastamine võib olla häiritud vääramatust jõust nagu sideliinide rike või elektrikatkestus. Tegu on erandliku olukorraga, mis juhtub pooltest sõltumatutel asjaoludel ning millest ei ole võimalik ette teavitada.
Probleemi ilmnemisel palume pöörduda Neste Eesti poole, tel 628 5555, neste.klient@nesteoil.com (E-R kell 8.-16.30) või lühinumbril 1424 (24 h). Probleem lahendatakse 2 tööpäeva jooksul.
Lugupidamisega
Kristi Pari, Neste Eesti kliendisuhete juht "