esmaspäev, 12. mai 2008

Silmipimestavalt kollased uudised otse Marbellast

Ju see koht ikka Marbella on, kus Sõõrukal on uhke maja ja isiklik kokk.
Aga uudis ise on väga lihtne- Jaan ja Kati Toots on koos ja Kati on lapseootel.
Koka tehtud söögid olla imetegu ja pakutud kokteilid übercoolid.

Mulle teeb nalja, mispidi see uudis minuni jõudis.
Inimene, kes rääkis, on kõike muud kui kõmu-uudiste huviline. Aga et otse allikast ja saime pikalt itsitada, kellele millised reisimuljed olulised on, siis olgu see üles kirjatud.
Ja ärge kujutage ette, et ma siia mingeid pilte üles riputan. Kati Toots pole just minu maitse, olgu või titeootel. Mulle meeldivad pisikesed, intelligentsed, tumedapäised ja tasakaalukad naised, kelle silmas on säde ja süda on soe :-) Ja blondid ka, igas asendis, ausalt.

Mina olen edasi rääkinud.

Kommentaare ei ole:

Täitsa vanad asjad